‌‌ ‌‌ حرف بزنیم

حرف بزنیم

سه شنبه 10 تير 1399
14:0
_Captain_TS

 

سلام 

شده حس کنی به هیچ جا تعلق نداری و هر جا بری این عدم تعلق اذیتت کنه ؟

این دقیقا همون احساس ثابتیه که هر روز تجربش میکنم !!

هیچ جا برای من نیست و من برای هیچ جا نیستم ..! 

هیچ جا مامن نیست و ارامش تو هیچ مکانی دیده نمیشه .. 

نمیدونم مشکل از منه .. از نگرش منه یا واقعا این چیزا حقیقت داره ؟!

من حتی به این جسم تعلق ندارم .. چطور متعلق به مکان و جایگاهی باشم .. همه چی تموم شدنیه ..

هر آغازی پایانی داره و هر چیزی برای پایانش شروع میشه!

از این جملات خوشم نمیاد .. از اینکه خودمو جدا بدونم از ادما و اطرافم !

اره تهش منم یه موجود نفرت انگیزم مثل بقیه .. 

ولی تنها چیزی که تو کل این مدت بهش احتیاج داشتم "شنیده شدن بود"

دیشب خیلی فکر کردم به اینکه چرا من طولانی می‌مونم تو رابطه با ادما .. چرا انقدر طول میکشه پایان برای من ! .. دیدم از خوش برخوردی و خواستار شناخت ادما بودن و تنهایی و حس کمک و وظیفه و این چیزا نیست .. تنها و تنها دلیلم این بود .. گفتم " من فقط میخواستم شنیده بشم !" و هر کی بیشتر خواست بشنوه .. بیشتر سمتش رفتم !

نه از ویژگی هاش خوشم اومد .. نه اخلاقش و خصوصیاتش .. تنها چیزی که منو بسوی ادماا هر بار سوق میده همینه .. میخوام منم حرف بزنم ! و بتونم کمی از درد افکارم و فشار قلبم کم کنم !

سخت شد نه؟

ولی بنظرم هر ادمی دوست داره حرفاشو به یکی بزنه و شنیده بشه .. این یه نیاز اولیه‌س شاید !

انقدر نگفتم و نخواستم کسی بدونه فراموشش کردم ! فقط شنیدم ..

دورم پر از ادماییه که خوب میشناسمشون ولی از من چیزی نمیدونن "از من واقعی"

چشمم رو وا کردم و دیدم من از یه نفر هیچی نمیدونم و اون همه چیز رو از روح من می‌دونه ! هر حدسی دربارم میزنه درسته .. 

انگار هکت کرده باشنا!

میدونی همین باعث میشه منی که دنبال شنیده شدنم حرفامو به یکی مثل خودم بزنم .. یکی که "شنونده خوبیه " یکی که وقت میذاره ! براش مهم نیس درس داره .. براش مهم نیس خوابش بیاد .. اگر تو بخوای می‌مونه تا حرفاتو بزنی بدون اینکه بروز بده وقت نداره !!! بدون اینکه عجله داشتنش رو بدونی .. کسی که هر چقدر بخوای هست !

بگذریم از این بحث چرت شنیده شدن !

........................

یه جمله ای که دقیقا یادم نیس چی بود رو دیشب خوندم .. با خودم گفتم اگر یه روز بفهمم تصمیمات امروزم خیلی به ضررم بوده وپشیمون شم چی !

بلاتکلیفی عجیبی ایجاد کردم :/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سلام.خوش اومدید ترنس اف تو ام هستم و 19 سالمه . وبلاگ قرار نیست آپ شه!! شاد باشید !
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به TS | F2M است. || طراح قالب avazak.ir